Web Content Viewer
ActionsСекретар
Нели Заркова
Правомощия, функции и отговорности на секретаря на общината:
1. Организира дейността на общинската администрация;
2. Отговаря за условията на работа на служителите на общината и за информационно-техническото обезпечаване на дейността им;
3. Организира и отговаря за деловодното обслужване, документооборота в общината и общинския архив;
4. Отговаря за дейността на звеното по гражданска регистрация, административно обслужване и гражданските ритуали;
5. Отговаря за поддържане в актуално състояние на избирателните списъци в общината, организационно-техническата подготовка и произвеждането на изборите и местните референдуми;
6. Отговаря за разгласяването и обнародването на актовете на общинския съвет и на кмета на общината;
7. Отговаря за работата с молбите, жалбите, сигналите и предложенията на гражданите и юридическите лица;
8. Утвърждава Вътрешните правила за реда и организацията на административното обслужване на физическите и юридическите лица;
9. Попълва, контролира и утвърждава модулите на ИИСДА, Административен регистър, СУНАУ.
10. Организира атестирането на служителите в общинската администрация;
11. Утвърждава длъжностните характеристики на служителите в общинската администрация;
12. Отговаря за воденето на регистрите за вероизповеданията и фирми с общинско участие;
13. В рамките на компетентността на общината, съгласува с кмета и по негово указание осъществява връзката, и координацията на съвместната работа с органите на МВР и другите институци, и фирми по въпросите на сигурността, обществения ред, безопасността на движението и спазването на законността на територията на община Бобов дол;
14. Организира и контролира изпълнението на задачите и действията, свързани с прилагането на Закона за администрацията, Закона за държавния служител, Закона за административното обслужване на физическите и юридически лица, и подзаконовите нормативни актове, свързани с тяхното приложение;
15. Осигурява технически и организира международното сътрудничество на общината, двустранните и многостранни проекти, в които тя участва;
16. Организира обмен на опит и внедряването на добри практики в работата на администрацията.
17. Приема документи за кандидатстване, оценка, одобрение, сключване на договори, водене на регистри по НПЕЕМЖС.
(2) На пряко подчинение на секретаря на общината е отдел „Административно и информационно обслужване“.
(3) Кметът на общината може да възлага и други функции на секретаря, ако това не противоречи на закона.
(4) При отпуск или продължително отсъствие, секретарят се замества от държавен служител в администрацията, определен със заповед от кмета на общината